Saturday, March 12, 2011

Zikrit

Güzel bir haftasonu. Mutfakta geçen kurabiye kokulu dakikalar. Arkadaşlarla gidilen piknik, yakılamayan mangal, Sabahattin Ali * Sırça Köşk derken güneş de ne güzel batar! Gel- git olmuştur. Yüzdüğümüz sular kaç kilometre öteye çekilmiştir akşam üzeri de nasıl da şaşırmışızdır. Eve varınca gördük ki o çekilen suların kat be katı Japonya'yı vurmuştur. İzlediğim canlı görüntüler. Nefessiz kalışım. Anlatmaya değer mi gerisi? Belki, sonra!


Mart' 11
Zekreet, Doha
(fuji instax 210)

2 comments:

  1. Canım.

    Zikrit nasıl bir yer? Suyu ne kadar tuhaf. Liman kentlerini seviyorum ben, üstelik görmeden.

    Çok sarıldım.

    ReplyDelete
  2. Aslinda Justine, Zikrit eni boyu col duz gidersek denizi gordugumuz, Doha da tek kamp yapilabilecek, ruzgari kesilmeyen (o ruzgar ki insani epey yoran)bir yer. Nisandan itibaren(sicaklar, ah bu sicaklar) pek bi esprisi kalmayacagi icin marti iyice somuruyoruz :)

    Su siralar bir sikinti hakim. Uykumdan derin oflar cekerek uyaninca daha da katlaniyor bu.Bilemiyorum derdim ne! bir de fk (sevgilim)ile iklimler.tumblr.com dayiz. Madem fotografa ikimizde ilgiliyiz dedik bakalim baslattik bir proje: his & hers :)

    ''Guzel gunler bizi bekler'' derken Mashar Alanson, sana kocaman sarilayim.''benim hala umduum var''

    hosca kal Justine canim!

    ReplyDelete

blu

geçen gün yine geçen güne gittim de geldim.