Saturday, November 26, 2011

Nepal - Ufak Bakışlar


Bazılarının gözünde bir Çinli kadar yabancıydık, düşmandık.


Bazıları cipsini paylaştı, yetmedi gitti tabure getirdi, kendince rahat ettirdi beni.


Bazıları çok, çok şanslıydı. Bu çocukların hepsi mutluydu. Herşeyin karşılığı kocaman bir öpücüktü yüzlerine konan.


Bazıları ağlamak üzereydi, 'namaste' dedik yolumuza devam ettik.


Bazıları çok çapkın. Kaç takla attı ilgiyi üstüne çekene kadar.


Bazıları sokakta büyürdü, doğruydu. Ailesi bi yandan pirinç hasatıyla uğraşıyor bir yandan da onlarla.


Bazıları iyi niyetler besliyordu, yaşıyordu, yaşatıyordu.


Bazıları ispiyoncuydu;) şu en arkadaki ufaklık önce poz verip sonra annesine beni şikayet etti. annesi de tuttu, bir daha çek dedi, oh olsun ona :)

5 comments:

  1. Harika! Hepsi çok güzel, ama özellikle son fotoğrafa ve çapkın yüzücüye bayıldım ben. Eline sağlık Yağmurcuğum.

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Canım Justine,
    Son fotoğraf beni hala güldürüyor. Çocuk olmak başka şey yahu kıskanıyorum mu ne? =)

    ReplyDelete
  3. "Hayat, her yerde hayat" gibi.. Ve sınırlar yapay.

    ReplyDelete
  4. Tek kelime ile harika fotoğraflar ve muhteşem anlatım ! Umarım birgün bana da nasip olur oraları görmek,çok şanslısınız !
    Budapeşte'den sevgiler selamlar

    ReplyDelete
  5. Ben en çok iyi niyetliyi sevdim ve tamda fotoğraf çekilirken ne düşünüyordu onu merak ettim. Bir bir fotoğraf ayrı ayrı güzel

    ReplyDelete

blu

geçen gün yine geçen güne gittim de geldim.