Sunday, January 15, 2017

Suyu seven boya







dün, çocuklar için yapılmış ama büyüklerin boyama yapması için bence daha uygun olan pastel mekanda Esra bize biraz illüstrasyon hakkında, gelişimi hakkında bahsettikten sonra kendimizi boyanın akışına bırakmamızı söyledi. boya suya değil su boyaya yol arkadaşı oluyordu ve biz çok cimri davrandıkça karmançorman oluşmaya başlamıştı bile. Esra daha çok su diyordu:)
 aradığım boya Ecolinemış meğer. (Ecolayn) dedikçe ben kalbime pıtırcıklar üfleyip daha çok çizmek istiyorum diye bir bağırtmadığı kaldı. öyle sevdim işte.
kadınlar olur da kakara kikiri olmaz mı? olur, sanki bir süredr tanışıyormuşuz gibi. 
rengarenk hissettim ayrılırken. 
rengarenk kaldığımız günlerin başlangıcı olsun dilerim. 
''bir yaz yolculuğu'' adlı arabam(yolda olmayı özledim) 2.si Kiki olan(kızım için) bir çizimle günü kapattım. 
14.01.2017

No comments:

Post a Comment