Monday, April 3, 2017

3 nisan neşe doluyor insan....











3 Nisan 2017
Ankara

 Doğumdan günler önce karşıma çıkıp beni deli bir heyecana, umuda sürüklemişti Cem Karaca'nın bu şarkısı. Şimdi bile seviçten ağlatabilir beni, umuttan ağlatabilir. İnsan biminikle başbaşa kalınca yaşadığı o tuhaf döngüyü başka hiçbir zaman yaşamıyor sanırım. Deneyimsizlikse eğer, bam! tam üstündeyiz. Bazı sevgilerin deneyimi çok yoğun olduğundan saçmalamakla karışık doğruyu bulmaya varıyormuşuz. İyi ki dediğimiz, büyük konuşup sessizce yuttuğumuz, yargılamanın ötesine bizi ışık hızında atan ulular ulusu yavru. Sen çok yaşa, sen çok yaşa. Seninle uyandığım, sizinle uyandığım her gün hep bahar. Bazen sağanak ağlasak da hep beraber çoğunlukla güneşli. Anlamsa eğer seninle yerine oturdu. kendisine bir şey yüklemiyorum artık, yaşamaya dair ne varsa işte hep beraber: iyi ki pitikalım oldun. 

bugün sen çok gençsin yavrum
hayat ümit neşe dolu
mutlu günler vaad ediyor
sana yıllar ömür boyu
ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni
doğarken ağladı insan bu son olsun bu son
doğarken ağladı insan bu son olsun bu son 

2 comments:

  1. Fotograflarin hepsi cok guzel ama piknik fotograflariniza bayildim, cok davetkar gozukuyor ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkur ederimmm. keske gelseniz! sizle de yapariz ki:)

      Delete

blu

geçen gün yine geçen güne gittim de geldim.