Friday, April 21, 2017

felekten bir gün










 yağmurun yağışına dırdır edecek değiliz. Kafamız dummadumdummadumsa  verelim biraz karbonhidrat biraz kırmızı sonra kahveye gidelim. film izlemeyi başka bir kafam attı gününe bırakalım ki canına okumayalım günün. tüm kalbimizle dışrıda olmayı istiyoruz çünkü. çok şükür kampüs buna yetiyor. leylaklar donmadan açabilse bari, kırmız japon çiçekleri de donmamış, süs erikleri erkenden döküldü zaten.  pıt pıt dolaştığımız yağmurla eve döndük. F'nin yanında olmak ne iyi geldi.

her şeyi bir kenara bırakalım. koşturmaktan sıkıldım, dedim kendi kendime. merak duygularım da bir eksik. böylesi daha iyi belki de insan ne istediğine neyi istediğine daha iyi yoğunlaşabiliyor. okumak istediklerim, dinlemek istediklerim, izlemek istediklerim, giymek istediklerim, öğrenmek istedikler  vıdı bıdı .... bile şekiller değiştirerek geliyor. bu çok hoşuma gidiyor. dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum, adabınca çizebilmek istiyorum, içinde daha çok yol geçen  ve İzlanda filmi izlemek istiyorum, ülke ülke çocuk filmlerini derleyip izlemek istiyorum,sünen kitaplardan uzaklaşmak kendi seçkimi oluşturmak istiyorum, kampa gitmek istiyorum dağlara tırmanmak istiyorum.

tüm bunlar için içimdeki kikirtiyi susturmuyorum.

No comments:

Post a Comment