Sunday, April 23, 2017

Suzy ve Suzy






Masal battaniyemizin altinda gecirdigimiz karli bir haftasonundan geriye kutlamasini evde yaptigimiz 23 Nisan bayramimiz kaldi. Kalbi oyle istemedigi icin partiye gitmekten vazgecti. Bu karar beni biraz gicik etmedi degil fekat sarildik film izledik. Mary Poppins'i cok sevdik.  Erigin eksi ama muhtesem tadindan soz ettik akita akita. Bir ara bana su gunlerde cok sert oldugumu, benimle konusmaktan keyif almadigini soyledi. Kafam o kadar daginik ki ortami duzeltmek icin ricadan ziyade emirlere yigilip kalmis gibiydim sanki ve her hareketine daha cok mudahale etmistim belli ki. Hakliydi, ozur diledim. Yine sarildik. Tatli yaptik, susledik. Elinin degdigi her sey daha kiymetliydi. Cunku o yapmisti, o suslemisti, o tasimisti tabaklari. Her seyimiz ayniydi ve o aynilik acayip mutlu ediyordu.
Simdi uyuyor, gidip gelip sariliyorum. 23 nisan sarilma gunumuz kutlu olsun!

Hava imkan tanisaydi Wes Anderson' Moonrise Kingdom'indan esinlenip daha cok Suzy olacaktik. Hatta ben (Goknurella) Penelope olacaktim efil efil elbisemle. Her seyin uzerine kar yagdi. Mutlulugu havaya birakmamistik neyse ki , oldugu kadar guzeldik:) iyi ki bayramdi; tatli tatli.

2 comments: